دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

سلام

این اولبن مطلبی است که اینجا مینویسم.پس به رسم عرف وشرع،اول: 

 

                                      سلام 

 

 "درود.تهیت.تهنیت.خیر.سلامت.سعادت.آرامش.امنیت.عافیت.رحمت

 

تکریم.پیراستگی از آفات ظاهری وباطنی.یکی از اسامی خداوند"  

    

از معانی سلام هستند و تو ای دوست خوبم هر کدام از این واژه ها  

 

را که بیشتر دوست داری از من پذیرا باش. 

  

                              دوست مهربانم سلام

نظرات 4 + ارسال نظر
امامدادی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام مهربان به دنیای مجازی خوش اومدید
ارزوی موفقیت

از لطف شما سپاسگزارم

امامدادی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام ممنون که لینکم کردید
شماهم لینک

خواهش میکنم و از لطف شما سپاسگزارم

امامدادی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
منتظر به روز بودنتون هستیم

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

خنده ات را از من نگیر


نان را از من بگیر ، اگر می خواهی ،هوا را از من بگیر،

اما خنده ات را نه .


گل سرخ را از من بگیر خنده ات را نه .

آبی را که به ناگاه. در شادی تو سرریز می کند ،

موجی ناگهانی از نقره را که در تو می زاید




از پس نبردی سخت باز می گردم

با چشمانی خسته که دنیا را دیده است بی هیچ دگرگونی

اما خنده ات را که رها می شود

و پرواز کنان در آسمان مرا می جوید

تمامی درهای زندگی را به رویم می گشاید .




عشق من ، خنده تو در تاریک ترین لحظه ها می شکفد و اگر دیدی ،

به ناگاه خون من بر سنگ فرش خیابان جاری ست بخند ،

زیرا خنده تو برای دستان من شمشیری است آخته






خنده تو ، در پاییز در کنار دریا موج کف آلوده اش را باید برفرازد ،

و در بهاران ، عشق من ،خنده ات را می خواهم

چون گلی که در انتظارش بودم ،گل آبی ، گل سرخ





کشورم که مرا می خواند بخند بر شب بر روز ، بر ماه ،

بخند بر پیچاپیچ خیابان های جزیره ،

بر این پسر بچه کمرو که دوستت دارد ،


اما آنگاه که چشم میگشایم و میبندم ،

آنگاه که پاهایم می روند و باز می گردند ،



نان را ، هوا را ،روشنی را ، بهار را ، از من بگیر



اماخنده ات را هرگز.تا چشم از دنیا نبندم ...





پابلو نرودا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد