دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

از نگاه خوبان

سلام به دوستان گلم. 

 

عرضم به حضور انورتون که ... بالاخره وبلاگ منم یکساله شد.

خیلی دلم میخواد نگاه و نظر شما خوبان  را درمورد عملکرد  

 وبلاگم در این یک سال بدونم.

خیلی دلم میخواد نظرتون را درمورد نقاط ضعف و قوت و  

راهکارهای بهتر شدن وبلاگم بدونم.

مطمئنم شما دوستان خوبم نظرات ، انتقادات و پیشنهادات 

 ارزشمندتون را از من دریغ  نمیکنید. 

 

منتظرتون هستم.چشم به راهم نگذاریدها! باشه؟!  

 

--------------------------------- 

 

دوستان گلم از نظرات ارزشمند و با محبتی که ارائه کردید بینهایت سپاسگزارم ،  
ولی تو را به خدا انتقادات و پیشنهادات تون را هم بگید.خیلی دوست دارم نقاط ضعف  وبلاگم و راههای رفع اونها و بهتر شدن کارم را بدونم.

 

نظرات 17 + ارسال نظر
تبلیغات یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.iranspam.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اسپمر برای تبلیغ وبلاگت میخوای ؟ میدونی اسپمر چیه ؟ اسپمر یه نرم افزاره که خیلی راحت و سریع لیست وبلاگ ها رو برات اتومات جمع می کنه و نظری که دوست داری براشون ارسال میکنه . . . !!! اینطوری خیلی سریع آمار وبلاگت افزایش پیدا می کنه قیمت اسپمر ها فوق العادس برای خرید به شماره زیر پیامک بزنید 09375053786 اسپمر بلاگفا : 2000 تومان اسپمر بلاگ اسکای : 2000 تومان اسپمر میهن بلاگ : 5000 تومان اگر بخوای خودمون هم براتون تبلیغات می کنیم با قیمت های فوق العاده : ارسال 1000 نظر تبلیغاتی 2000 تومن ارسال 3000 نظر تبلیغاتی 5000 تومن ارسال 10000 نظر تبلیغاتی 10000 تومن برای سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید یا پیامک بزنید 09375053786 روش های خرید : 1_ خرید از طریق کارت به کارت 2_ خرید از طریق کارت شارژ ایرانسل 3_ خرید از طریق کارت شارژ همراه اول زود بیا www.iranspam.blogfa.com

اشغالگر دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.eshghalgar.com

سلام
تبریک عرض میکنم
انشالله 100 ساللگیش

سلام دوست خوبم
ممنون که سرزدی ولی کاش نظرت را هم میگفتی.

رضا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.rs.persianblog.ir

زیبائی نقطه اشتراک انسانهاست . به زیبائی بکوش

سپاس

مینا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://mina1388.persianblog.ir

سلام عزیزم.خیلی خیلی وب قشنگ و جالب و کاملی داری من به شخصه عاشق نوشته هاتم.موفق باشی دوست گلم

سلام عزیزم
ممنونم از لطف و محبتت.

سپیده دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://kolbehye-snowwhite.mihanblog.com

سلام دوسی جونم

خوشحالم که وبت یه ساله شده و امیدوارم سال های سال هرچی که دوست داری توش بذاری

ولی کاش مثل وب من نشه که الکی بستنش !!

سلام دوست گلم
ممنونم از لطف و محبتت.
کاش عیب و ایرادات وبلاگم را هم میگفتی.

سپیده دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://kolbehye-snowwhite.mihanblog.com

چقــدر دلتنــگ حضــورت هستــم!

کــاش تصــویــرت، نفــس مــی کشیــد . . .

_ __ ______ _ _ _ __________

آپم

«کــاش تصــویــرت، نفــس مــی کشیــد »
چقدر زیباست.

چشم حتما میام.

Amir دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://mrblack.mihanblog.com

سلام تارمی خانم.تبریک میگم یکساله شدن وبت و .راستش من یه اشتباهی کردم و تمام لینک های وبم و حذف کردم ولی حالا میخوام دوباره برگردم به وب ولی امیدوارم بتونم.دعا کن بتونم

سلام دوست خوبم.ممنونم از لطف شما.
من دعا میکنم و مطمئنم که میتونی و بهتر از قبل عمل خواهی کرد.
مشکلت که حل شد خبرم کن تا با هم لینک بشیم.
بازم بهم سر بزن.منتظر حضور گرم و صمیمی ات هستم.

یه دوست سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
وبلاگت روح داره
با ادم ها خیلی خوب ارتباط بر قرار میکنه
امیدوارم همیشه شاد و شاداب باشی

ممنونم عزیزم.
بازم بهم سر بزن.خوشحال میشم.

ی دوس سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااام
مبارک باشههههههههههههه
والا جونم براتون بگه من همونجوری ک شاهد بودین ب دلیل عدم معرفت و اینا نمیشد ک زیاد بیامو اینا ولی تا اونجایی ک مطالبتون رو دنبال کردم عالی بودن و افتخار میکنم ب داشتن دوستی مثل شما
امیدوارم ک همیشه شاد و موفق باشید

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطف و محبتت.
بازم بهم سر بزن.

مرتضی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام تارمی !
ده تا نظر تایید شده داری اما چهار تاش موجوده بقیه نیستن !

سلام دوست عزیز
والله من که مجددا بررسی کردم همه نظرها قابل رویت است .اما بالاخره اگه شما به هر دلیلی نتونستی اونا را بخونی من معذرت میخوام.
در هر صورت خوشحال میشم اگه نظر، انتقاد و پیشنهاداتت را در مورد وبلاگم بهم بگی.شما استادی و نظراتتون برایم خیلی مهمه.

مرتضی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام تارمی!
تولد وبلاگتون رو بهتون تبریک میگم وبلاگت خیلی پرمحتواس در طول این یک سال شاید من به تمام پست هات سر زدم و نظرمو گفتم یکی از یکی قشنگ تر و زیباتر بودن من که خیلی استفاده کردم انتظار دارم روز به روز بر کیفت وبلاگت افزوده بشه و مخاطبین بیشتری داشته باشید !
راستی پس فردا تولد یک سالگی وبلاگ منه ....
موفق باشی

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظر لطفت.منم پیشاپیش تولد وبلاگت را تبریک میگم.
وبلاگ هامون تقریبا هم سن و سال هستند.
البته پست ها و طراحی های شما اینقدر متنوع و استادانه و زیباست که من فکر میکردم چندین ساله این کار را میکنی. درهر صورت من باید نزد شما شاگردی کنم.
امیدوارم با راهنمائی شما و سایر دوستان وبلاگم بهتر بشه.
بازهم ممنونم . موفق باشی.

baran چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://sedayebaran90.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبیـ؟

وبت خیلی خوشگله

یکساله شدن وبت رو تبریک میگم

موفق باشی

سلام دوست عزبز
ممنون از لطف و محبتت.بازم بهم سر بزن.

مهسا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

خوب به سلامتی وبت یکساله شد.
مبارکه انشاءالله .میارکه.
ولی یادت باشه خیلی وقته به من سر نزدی.

ممنونم مهسا جان.
چشم بهت سر میزنم.

ابوعدنان جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

سلام مبارک باشه امیدوارم یه دوتا صفر بیاد پیش این یک وشما هنوزهم آپ بکنید
بعضی وقتها من چی میگم؟!

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف بیش از حد شما.ولی باور کن این یکی از اون آرزوهای بسیار بد بود که میشه برای کسی کرد.
دیگه از این آرزوها برای من نکن.
البته خودت هم از حرفت خنده ات گرفته.
من برای تو و خانواده ات از خداوند طول عمر با عزت طلب میکنم.

مرتضی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

نه عاشق بوده اند
نه عاشق می شوند
فقط شلوغش می کنند
گنجشک هایی که یک عمر
از این شاخه به آن شاخه پریدن عادتشان است
سلام تارمی عزیز!
وقت به روز شدنه

نه نه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

ر روی ما نگاه خدا خنده می زند

هر چند ره به ساحل لطفش نبرده ایم

زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش

پنهان ز دیدگان خدا می نخورده ایم

پیشانی ار ز داغ گناهی سیه شود

بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا

نام خدا نبردن از آن به که زیر لب

بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا

ما را چه غم که شیخ شبی در میان جمع

بر رویمان ببست به شادی در بهشت

او می گشاید ... او که به لطف و صفای خویش

گوئی که خاک طینت ما را ز غم سرشت

توفان طعنه ،خنده ما را ز لب نشست

کوهیم و در میانه دریا نشسته ایم

چون سینه جای گوهر یکتای راستیست

زین رو بموج حادثه تنها نشسته ایم

مائیم ... ما که طعنه زاهد شنیده ایم

مائیم ... ما که جامه تقوی دریده ایم

زیرا درون جامه بجز پیکر فریب

زین هادیان راه حقیقت ندیده ایم!

آن آتشی که در دل ما شعله می کشید

گر در میان دامن شیخ اوفتاده بود

دیگر بما که سوخته ایم از شرار عشق

نام گناهکاره رسوا نداده بود

بگذار تا به طعنه بگویند مردمان

در گوش هم حکایت عشق مدام ما

((هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق

ثبت است در جریده عالم دوام ما))

بسیار زیبا بود .سپاس

نه نه خاتون سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ



چون روزهای پیشتر با ما نمی جوشی چرا !؟

سرشار از ناگفته و چون کوه، خاموشی چرا !؟



من چشمه ی آب وتو له له می زنی از تشنگی

اما نمی دانم مرا بانو! نمی نوشی چرا !؟



آیندگان از عشقمان افسانه ها خواهند ساخت

ما خود ولی، در حق یکدیگر فراموشی چرا !؟



صد لاک پشت زندگی از خط پایان رد شدند

ما همچنان مستغرق یک خواب خرگوشی چرا !؟



خانم بخند! حرفی بزن! لبهات مال گریه نیست !!

این لب گزیدن ها و این یکریز خاموشی چرا !؟



درهای دل را بی سبب بر روی شادی بسته ای!

اما برای غصه ها پا تا سر آغوشی چرا !؟



مثل سماور ، آب و آتش در تو در حال نبرد !

لب بر نمی آری ولی، در خویش می جوشی چرا !؟



پیراهن سرخ غروب هفتم مرداد را

از تن به در ‌آوردی و حالا سیه پوشی چرا !؟



سی،پانصد و پنجاه و... آه اینبار زنگی بی جواب !

یارفته یا نه ! بر نمی دارد دگر گوشی چرا !؟
نمیدونم میانه ات باشعر چطوره ؟

میانه من با شعر خیلی خوبه ، ولی میانه شعر با من خوب نیست!
ضمنا شعر قشنگی بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد