دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

کعبه دل

خدوندا شکر گویمت.

دلتنگی ام را جز این مرهم نبود.

اما با چه روئی به دیدارت  آیم.

الهی من  شرمنده ام!

شرمنده تو،محبت هایت ، ناشکری های خودم ، گناهانم و ...

الهی می آیم،

با روی سیاه،سری افکنده و دلی شکسته اما پرامید!

بارالها دستم بگیر که جز دل شکسته خویش،دل های شکسته

و آرزوهای فراوان ملتمسین دعا را به همراه دارم.
  

 

خدایا قطرات ناچیز اشکهای پشیمانی و ندامتم را با یک دنیا  

 

امید روانه اقیانوس بیکران رحمت و بخشودگی ات  میکنم 
 

و میدانم که بیکس و تنها رهایم نمیکنی.  

 

چقدر به این سفر روحانی نیاز داشتم. 

 

خدوندا شکر گویمت هزار هزار که دلتنگی ام را جز این مرهم نبود.

  

 

                      

                      ---------------------------------------

دوستان خوبم!

به امید خدا ۲۱ خرداد عازم حج میباشم .از همه شما دوستان خوب  

 وبلاگی ام حلالیت میطلبم و  نایب الزیاره شما هستم.

طی این مدت (هرکدام از اماکن زیارتی که باشم مسجد النبی،

مسحدالحرام و ...)به نیابت  از شما و برای عاقبت به خیری و

استجابت آرزوهای خوب و قشنگ تون دعا میکنم.

انشاالله قسمت علاقمندان شده و مشرف بشوند.

پدر

پدر  

  

 

ای مهربانم،تو را من عاشقم 

  

 

دوستت دارم نه بسیار،که بیشمار 

  

 

روزت مبارک